Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2019

Το κοινόβιο



- ένα όνειρο -


Η Μαριάνθη – στ’ όνειρό της – έχει λέει παντρευτεί τον Κούλη! Μας τον κουβάλησε κιόλας εδώ στο τσαρδί. Ώστε είχαμε τώρα έναν χαζοχαρούμενο στο σπίτι, που δεν κάνει τίποτα, άχρηστος ντιπ. Του δίνω να διαβάσει Τζέησον Ξενάκη, Χίππυδες και Κυνικοί. Δεν καταλαβαίνει χριστό, όλο με ρωτάει, του λέω. Με κυττάζει γουρλώνοντας. Εγώ, μου κάνει, έχω σπουδάσει στο Χάρβαρντ, μ’ ενδιαφέρουν οι πρακτικές λύσεις όχι τα θεωρητικά ερωτήματα. Ε, πάνε τότε πλύνε κάνα σώβρακο. Του λέω. Μα πώς μυρίζει έτσι ο δικός σου, σαν αποδυτήριο εφήβων. Τεστοστερόνη και ποδαρίλα. Έννοια σου, στον φλομώνουμε με κάτι ξεγυρισμένες τσιγάρες και δούλεμα. Περιμένει ο Κούλης πώς και τί να ξεκουμπιστώ για ν’ αρχίσει τα φραγκολεβαντίνικα στο Μαριανθάκι. Μα γιατί δεν μου κάθεσαι γλυκιά μου, αφού είμαστε πια παντρεμένοι... Θα γίνεις άνθρωπος πρώτα! Θα γίνω, της κάνει, μα θέλω κι’ εσύ για χατήρι μου να κάνεις μια θυσία: να δώσεις εξετάσεις για λόουερ. Της λέει να ντυθεί, να σενιαριστεί και θα περάσει η πρωθυπουργική μερσεντές να την πάρει. Η Μαριάνθη πάει ξυπόλητη, με το κομπινεζόν... Οι κριτές είναι κάτι ποιητές πολύ νούμερα...
Ε, ρε γλέντια!
Μετά χτυπάει το ξυπνητήρι.
(Εγώ βρίσκομαι στην αυλή έξω με το σκύλο, καπνίζω...)




Φωτό: ο Μαξ, απ’ την ταινία "Το 2000 ο Ιωνάς θα είναι 25 χρονών". Αυτός ο Μαξ λοιπόν είναι αριστεριστής, γραφιάς ή διορθωτής στο επάγγελμα ή κάτι τέτοιο, και τα ’χει με την Μαντλήν την ταντρίστρια, γραμματέα μιανού κοιλαρά βιομήχανου.
Στη φωτό ο Μαξ διαβάζει τη Lotta Continua του, φορώντας ένα μπόξερ με φραουλίτσες στο οποίο κρύβει ένα περίστροφο, το οποίο σε λίγο θα το στρέψει στο ρολόϊ κάνοντάς το κομμάτια.



Μούζικα: Κάκια Μένδρη, Το Μαριανθάκι του Τούντα.







(*) Σημείωση: Αυτός ο περιβόητος Κούλης είναι πρωθυπουργός της Ελλάδος (2019-...)



4 σχόλια:

  1. τουλαχιστον να ελεγες ενα αντιο.... ελπιζω να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα επανέλθω ρε παιδιά, απλώς ετοιμάζω μια έντυπη μορφή του όλου πράματος, βιβλίο ή.. περιοδικό... κι' έχω αμελήσει τα ηλεκτρονικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τουλαχιστον να ελεγες ενα αντιο. Μπουρλοτο φιλε, ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή