Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

Ο Μπασιάκος ερμηνεύει Πρεβέρ -ΙΙ



το πορτοκαλι


Ένα πορτοκάλι
απ’ τα κάγκελα του κελιού μου
έσκασε μέσ’ στο καθίκι
με τα κάτουρά μου

Τα κάτουρά μου
όλα στη μάπα μου

– Τί ευτυχία! –

Η αγαπημένη μου
δεν με ξέχασε, δεν με ξέχασε!


φωκιες και βασιλιαδες


Γράφει ο Πρεβέρ,
στις ιστορίες του για άτακτα παιδάκια:

Οι φώκιες είναι πιο οκέυ από τους βασιλιάδες!

Οι φώκιες την αράζουν ξέγνοιαστες
με την κοιλιά τους
σ’ ένα βραχάκι και λιάζονται αγναντεύοντας το πέλαγο
χωνεύοντας το μπαρμπουνάκι ή τη σαρδέλα τους

Οι βασιλιάδες αντιθέτως κάθονται
με τον κώλο τους
αποκλειστικώς και μόνον
σ’ ένα θρόνο στριφογυρνώντας ολοένα
ανήσυχοι με χίλιες δυο σκοτούρες – εξεγέρσεις των υποτακτικών, απειλές από βορρά και εξ ανατολών, ίντριγκες των αυλικών...

( Έ’χω χάσει το βιβλίο, μα κάπως έτσι στο περίπου τα γράφει ο τρελλάρας ο Πρεβέρ ).



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου