Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019

Θερινό Σινεμά, 2





Σ Η Μ Ε Ρ Ο Ν :

Ζαμπρίσκι Πόϊντ






Η ταινία που μας σημάδεψε μια για πάντα – εμένα τουλάχιστον – περισσότερο ίσως απ’ οποιοδήποτε αριστούργημα της 7ης τέχνης.
Ή και βιβλίο...
Ή και δίσκο μουσικής κι’ ο,τιδήποτε...

Το είπε κι’ η φίλη μας η Σοφία Κορώνη πολύ όμορφα και απλά: Η αγαπημένη μου ταινία όλων των εποχών, απ’ αυτές που στην αρχή της ζωής σου σου καθορίζουν τη σκέψη, τον τρόπο που βλέπεις τον κόσμο.


Μ’ άλλα λόγια: μια περίληψη της ζωής μας.


Όσο το καλοσκέφτομαι,
αυτή είναι η ζωή μας:
Μια πτήση έξαλλη μ’ ένα κλεμμένο αεροπλάνο
– ένα πουλί πες ψυχεδελικό –
απάνω από την Κοιλάδα του Θανάτου.
Και στο φινάλε:
μια έκρηξη υπέροχη με την δυναμίτη της σκέψης μας!

Ε-ο, γαμώ τον καπιταλισμό –
τον καταναλωτικό και τον χρηματιστηριακό!






Αυτό το εισαγωγικό σημείωμα το αφιερώνω ευχαρίστως στον Στέφανο Ροζάνη

– για τους δικούς μου λόγους, ξέρει η Μαριάνθη, η Νταρία μου,
και σημειωτέον επί τη ευκαιρία ένα ορθογραφικό λάθος λίγο πιο πάνω δεν είναι καθόλου λάθος –




( Δεν λέω τίποτα για την "υπόθεση", η συνέχεια επί της οθόνης... )







2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΈ ΜΟΥ ΓΚΑΓΚΑΝ, Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ, Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ,Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ...... ΜΕ ΠΉΓΕΣ ΤΑΞΊΔΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΗΣ ΑΘΩΌΤΗΤΑΣ,17-18χρονων??? ΔΕΝ ΘΥΜΆΜΑΙ.. Η ΔΙΚΉ ΜΑΣ ΑΘΩΌΤΗΤΑ...
    Η ΔΙΚΉ ΤΟΥΣ ΗΜΙΜΆΘΕΙΑ ΒΙΑ ΜΙΣΟΣ = ΔΟΛΟΦΟΝΊΑ ΦΙΛΙΆ'🏹🎯❤️🐾🐾😎🌈

    ΑπάντησηΔιαγραφή