Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

Πίσω γορίλλα!



Γιώργος Μακρής, "Και τί με νοιάζει εμένα"





Από πιτσιρικάς θυμάμαι μ’ άρεσε να μιμούμαι διάφορους ήρωές μου κινηματογραφικούς.
Οι αγαπημένες μου ταινίες ήτανε – κι’ ίσως ακόμα είναι – με πίθηκους: Κινγκ-Κονγκ, Μόργκαν ο τρελλός εραστής, Γειά σου πίθηκε!
Όταν πρωτοείδα αυτό το τελευταίο, βγαίνοντας απ’ το σινεμά σταμάτησα στο περίπτερο κι’ αγόρασα μια σφυρίχτρα για να συνεννοούμαι με τους ανθρώπους. Κι’ επίσης κατάργησα την ίδια κιόλας μέρα το σώβρακο, νομίζω δεν ξαναφόρεσα σώβρακο από τότε, όπως κι’ ο Ζεράρ Ντεπαρτιέ στην ταινία – σε μια τουλάχιστον σκηνή της ταινίας.
(Ciao maschio, του Μάρκο Φερρέρι, σπουδαία ταινία, με ωραία νοήματα κ.τ.λ. Δείτε την!)

Μόλις άπλωσα μπουγάδα: ούτε ξέρω κι’ εγώ πόσες κυλότες μα σώβρακο ούτε ένα!

Τώρα άραξα, καπνίζω και σκέφτομαι – τί βλαμμένος που υπήρξα!
Μπράβο μου!





Σημ.: Τώρα βασικά εγώ αυτό το σημείωμα το έγραψα, απλώς, για να μοιραστώ με τους φίλους του Μπασιάκ μερικές από τις φωτογραφίες μου. Ας τις μοιραστούμε λοιπόν.





 





 









ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ!

(ετυμ.) Αγάπη < I-Go-Ape




*

ΜΠΑΣΙΑΚ’N’ROLL

Με τα βιβλία, μουσικώνεται
Με τα τραγούδια, του σηκώνεται.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου