Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

Τρία ποιήματα



- Το Κτήνος, η Νάντια, η Περιοδεία -

Μπασιάκ



ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ

Ετούτο μόν’ έχω να πω:
Ξυπνήσαν τα κορόϊδα
Η παλιοβαλίτζα μου κανέναν πια δεν ξεγελάει
Δεν είμαι εμπορικός αντιπρόσωπος εξ Αθηνών δεν είμαι επενδυτής
Ούτε βεβαίως υπουργός
Δεν είμαι βόας δεν είμαι κροταλίας
Με δουν, βγάλαν κιόλας τα δίκαννα απάνω μου τα στρέφουν
Άστε οι γυναίκες τους
κι’ οι θυγατέρες τους
Βλαχαδερά;
Αμ’ δε;! Νεράκι απ’ τη πηγή καμμιά τους δεν μου φέρνει
κι’ ας κείτομαι ετοιμοθάνατος
Αχόρταγες όλες τους για σεξ, (αυτές ιδίως των πολιτιστικών συλλόγων)
Μια γλύκα ωστόσο, όλες τους!
ιδέστε τες –
Κάτω απ’ τη στύση μου μαζεμένες σάμπως να ’ταν το πλατάνι του χωριού...



ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ

(ετυμολογία:) Αγάπη < I – Go - Ape

Νάτος
ο ουραγκοτάγκος
ο Τζακ
(Τζακ, εκ του Θεόδωρος!)
ο ουραγκοτάγκος άρτι αφιχθείς εκ Μπορνέο
ο ουραγκοτάγκος στα καλά σαλόνια σας
ο ουραγκοτάγκος για γέλια φυσικά
ο ουραγκοτάγκος ενδεδυμένος γκραν με ημίψηλο και ρεντιγκότα μπαλωμένη
ο ουραγκοτάγκος με άνθος σκόρδου τροπικού στη μπουτονιέρα
ο ουραγκοτάγκος που τσιμπάει τα οπίσθια των κυριών σας
ο ουραγκοτάγκος που θεωρεί την καρέκλα εφεύρεση διαβολική
ο ουραγκοτάγκος που κοπανάει σαμπάνια
ο ουραγκοτάγκος που ανταποδίδει τα φιλικά χτυπήματα των τζέντλεμεν στον ώμο
                μ’ – ωωωχ! – σκουντιές στα ψαχνά
ο ουραγκοτάγκος που σας στέλνει στη γωνία για να δείτε αν έρχεται
ο ουραγκοτάγκος που καυλώνει σα κηπουρός ακούγοντας τις άριες της Κάλλας
ο ουραγκοτάγκος με τις κυρίες σας στα γόνατά του καθισμένες
ο ουραγκοτάγκος που ανοίγει κι’ άλλη μια σαμπάνια.



Η ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΤΗΣ ΝΑΝΤΙΑΣ

Λένε στη Νάπολη:
το σεξ είναι η όπερα της φτωχολογιάς.
Κι’ η Νάντια – ω Νάντια! – είναι η μεγάλη μας ντίβα
η δικιά μας Κάλλας
μόνο λίγο πιο πολύ χοντρή και πιο «χοτ»
ναι, και με μύτη γαλλικιά
ναι, και με περπατησιά πεθεράς ναπολιτάνας

– ω Νάντια! –

μ’ ένα τριαντάφυλλο στα μαλλιά
και παρφουμαρισμένη με σκόρδο

– ω Νάντια! –

παίρνει τον ανδρισμό σου
στην κοιλιά της μαχαίρι αφρικάνικο τον καρφώνει

– ω Νάντια! –

σείεται η καριόλα 
η πριμαντόνα ξεφωνίζει την περίφημη άρια

– ω Νάντια! –

καιπέφτουνντουβάριαγυαλιάσπάζουνβραχυκυκλώνουνκαλώδια
Στη γειτονιά μας βρέχει χρυσόψαρα!






Γουστάρω!
Μούζικα: Απόψε βάνουμε ωραία πράγματα, πώς σπάει τα τζάμια η Μαρία Κάλλας.





Αναδημοσίευση από το "Ποιείν", βλ. ΕΔΩ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου