Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019

Η Μαντάμ κι' ο Γκαγκάν



ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ

Οι λέξεις, λέγ’ η Θέκλα
αδιαφορούν για τις φρίκες που τραβάμε.

Αστέρια, λέγω ’γώ
είναι οι λέξεις!
Ανώτερες κι’ απ’ αστέρια είναι οι λέξεις!

Πολύ σκοτάδι γύρω αδρεφάκι μου
Ναίσκε, αλλά οι λέξεις είναι το φως όπερ λάμπει εν το σκότει...

( μαζί – ρεφρέν : )
Ε, το λοιπόν ό,τι και να είν’ οι λέξεις εγώ την γλώσσα μου τους βγάζω!



Ένα ποίημα συνεργατικό τρόπον τινά: πνεύμα Mme Θέκλα, χειρ Γκαγκάν








 

                                                


Τεό και Θέκλα, χορεύοντας στην Πλατεία
(φωτογραφίες: Μαριάνθη)







ΑΜΑΝ, ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΠΟΥ ’ΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΤΟΚΤΟΡ
ΠΟΥ ΓΙΑΤΡΕΥΕΙ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ…


Πέρυσι-πρόπερσι, λοιπόν, τέτοια μέρα ή άλλη, δεν κράτησα ακριβή στοιχεία, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η μαντάμ Θέκλα μου χάρισε τραγουδάκι –
J.J. Cale, Call the Doctor
Το λοιπόν, της χάρισα κι’ εγώ Γιώργο Ρωμανό, Ο φανταστικός γιατρός
Μου χάρισε εκείνη Δημήτρη Πουλικάκο & Εξαδάκτυλος, Ο γιατρός παιδιά
Της χάρισα εγώ ολόκληρον τον Dr Ross, τον Ησαΐα, τον μπλουζίστα –
τον οποίο, παρεμπιπτόντως, μου είχε συστήσει ο αείμνηστος Τάσος Φαληρέας αυτοπροσώπως, τότες που έψαχνα/ψαχνόμουν στο θρυλικό του δισκάδικο, το Pop Eleven.
Τί να λέμε τώρα, μεγάλο σχολειό το Pop Eleven!
(Παρένθεση: Το Pop Eleven, αλλά και το τζαζ-κλαμπ του Μπαράκου, στη Πλάκα, το σημειώνω επ’ ευκαιρία για να θυμηθώ και να επανέλθω…)
Εμείς στα γράμματα βρεθήκαμε, το ξαναλέω, μέσω της μουσικής! – Και της... ιατρικής βεβαίως-βεβαίως!

Στο φινάλε, είπαμε και συμφωνήσαμε να βάλουμε στο ηλεκτρονικό μαγκαζίνο της Bibliotheque Τάσο Φαληρέα, ένεκα που απουσιάζει κιόλας μάλλον γενικώς και αδίκως από τα διαδίκτυα...:

- απόπειρα για ελληνικά μπλουζ -

«Κι’ αν κανένας φίλος με γυρέψει / ας κυττάξει στα σφαγεία να με βρει
κι’ αν κανένας φίλος με γυρέψει / ας κυττάξει στην πλατεία να με βρει
Κι’ αν ακόμα δεν με βρει στο καφενείο / δεν πειράζει,
η καλή πρόθεση αρκεί...»

(Έτσι γίνανε τα πράματα ή μπορεί να γίνανε κι’ ανάποδα, αλλά σημασία έχει ότι γίνανε).







Μιζούκα: Στα Σάλωνα σφάζουν φρικιά, Τζίμης, Δρόλαπας & Σία.




Τα ποιήματα του Φαληρέα στην Bibliotheque, ΕΔΩ: Θλίψις 1973 και το Κουδούνι










Ο Μπαράκος



1 σχόλιο: