Σάββατο 15 Ιουνίου 2019

SUPERGIRL



(Ένα ποίημα του Τούλι Κούπφεμπεργκ, στο περίπου)






Το σούπερ κοριτσάκι μου
μιλάει σαν κοτσύφι
γελάει σαν λεμονανθός
κλαίει σαν κεχριμπάρι
Το σούπερ κοριτσάκι μου
κατηφορίζει σαν το ρυάκι
μοσχοβολάει σαν σκορδαλιά
χορεύει σαν σύννεφο
φουμάρει σαν ουράνιο τόξο
Το σούπερ κοριτσάκι μου
μαγειρεύει σαν την κόλαση
ή σαν εκτόξευση σοβιετικού πυραύλου
λοξοκυττάει σαν άγγελος
Το σούπερ κοριτσάκι μου
βρίζει σαν νταλίκα
προσεύχεται σαν αεράκι
παίζει χαρτιά σαν ποιητής
τραγουδάει σαν τρελλοκομείο
κάνει έρωτα σαν ζούγκλα…

Το σούπερ κοριτσάκι μου
(όλα υπέροχα τα κάνει!)

Το σούπερ κοριτσάκι μου
μ’ αγαπάει σαν μαϊμού
ή σαν δείλι
ή σαν μαγγανοπήγαδο
ή σαν καθρέφτης…

Το σούπερ κοριτσάκι μου
με κυττάζει σαν την κυττάζω σαν με κυττάζει
και το ξέρουμε κι’ οι δυο: τί είναι αυτό που το λένε αγάπη…

– Τί είναι αυτό; –
Ε, τί είναι αυτό!






(Αυτό είναι!)





Μούζικα: Ο Τούλι και οι Fugs, στο ομώνυμο κομμάτι.









1 σχόλιο:

  1. ΝΤΟΡΙ Κ ΚΑΓΚΑΝ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΈΧΩ ΔΕΙ.... Η ΑΓΆΠΗ,ΒΓΑΙΝΕΙ ΈΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΙ!!!ΤΟ ΚΟΜΜΆΤΙ SUPER GIRL, ΕΙΣΤΕ,ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΣΕΙΣ...ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΆΝΤΑ ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΊ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ,Κ ΑΓΑΠΗΜΈΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!!!!ΦΙΛΊΑ'🏹🎯❤️💋💋
    Κ ΠΟΛΛΉ ΜΟΥΣΙΚΉ🎶🎶🎸🎶🎶😎🌈

    ΑπάντησηΔιαγραφή