Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Γιεχωβά γιε-γιε



Ο Θεός
Εσύ
Κι’ εγώ –
Κι’ η νύχτα έξω βροχερή
Κι’ εμείς εδώ πιωμένοι
Στο πικάπ ο δίσκος του Θελόνιους Μονκ
Τώρα ο Θεός ξεκουμπώνει το μπλουζάκι σου
Το στήθος σου χαϊδεύει τα λαιμουδάκια σου φιλάει
Ο Θεός
(Εσύ γέρνεις το κεφάλι πίσω και σ’ αρέσει πολύ)
Τώρα ο Θεός ανασηκώνει τη φούστα σου
Το βρακάκι σου βγάζει τρυφερά σε καθίζει πάνω μου
Ο Θεός
(Εγώ είμαι στο ντιβάνι ξάπλα και μ’ αρέσει πολύ)
Τώρα ο Θεός αλλάζει δίσκο στο πικάπ
Τώρα εγώ αναλαμβάνω.






Η φωτογραφία πάνω είναι του Weegee μάλλον, δεν μπορώ να το διασταυρώσω. Σίγουρα αυτουνού πάντως η πάρα κάτω, Ζευγαράκι στο Γκρίνουϊτς Βίλλατζ.






Μουσική: Thelonious Monk, φυσικά.






Το κομμάτι αυτό πρωτοδημοσιεύτηκε, σε κάπως πιο διαφορετική μορφή, στο περιοδικό Πλανόδιον, τ.46




2 σχόλια: