Σάββατο 1 Ιουνίου 2019

ΕΠΙΚΑΙΡΑ 2019




Εξόριστος στην κεντρική λεωφόρο,
ο Μπασιάκ στην οδός Πατησίων, Μάης '19




ΕΥΤΥΧΕΙΤΕ!
( ποίημα προεκλογικό κι’ όχι μόνο – σχεδίασμα )

Ή αυτοί λεν αρλούμπες ή εγώ.

Αλήθεια, εννοούν πριν μιλήσουν
ή μιλώντας εννοούνε;
Εννοούν ό,τι λεν;
Περνιόνται και για σπουδαίοι
Πολύ απορώ με το εξελικτικό προτσές της ανθρώπινης σκέψης και γλώσσας
Ο Λεβ Βυγκότσκι, λαμπρός επιστήμων, τον γνωρίζετε υποθέτω έχει γράψει σπουδαία πράματα επ' αυτού
(αλλά θα πάαινε πάσο μπροστά σ’ έναν π.χ. Έλληνα πολιτευτή...)

Ίσως ο Λεβ Βυγκότσκι βαστά απ’ τον πίθηκο
Το δίχως άλλο!
Αλλ’ αυτοί τότες βαστάν απ’ το κουτορνίθι.

Δεν ακούω τίποτα
Κάνω τον περήφανο (στ’ αφτιά)
Ας λεν
Αδειανά συννεφάκια
Πλάκα έχει!
Ανοιγοκλείνουν το στόμα τους και κουνάνε το δάχτυλο...

Ελληνικά μιλάνε;
Τα ελληνικά τότες μάλλον δεν τα εννοώ
(δεν μου δόθηκε φαίνεται εμένα η γλώσσα ελληνική...)

Τα πουλάκια απεναντίας που κελαηδάνε μια χαρά τα εννοώ
Ίσως γιατί εγώ βαστώ απ’ το όργανο το γνωστό ως βιολί.




ΜΗΤΣΟΚΟΥΛΗΣ
ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΙΑΝΙΣΤΑ!)

Το αγόρι δεν έχει ζήσει μόνος του ποτέ, προφανώς, δεν ξέρει
ένα σώβρακο να πλύνει
να βράσει ένα αυγό
υποθέτω πως και κανένα απ’ τα κορίτσια του δεν ξέρει
να βράζει τ’ αυγό του έτσι όπως του το ’βραζε η μαμά του...
Κούλης, όνομα και πράμα!

«Έχω πλήρη αίσθηση ότι οι βασικές δουλειές στο σπίτι γίνονται από τη νοικοκυρά...»
(Κούλης)

Ξέρω εντούτοις και ποιητές που είναι ίδιοι και χειρότεροι!
Έναν από δαύτους μάλιστα κάποιος συνάδελφος άκουσα πως τονε χαρακτήρισε «νέο Θωμά Γκόρπα»...!

Έλα μουνί στον τόπο σου!
(το σταυρό μου κάνω).














Μούζικα: Πιάνο, πιανίστας, ποιος πιανίστας, ο Δημήτρης Πολύτιμος ο πιανίστας ποιος άλλος...  Δυο σκηνές αγαπημένες από Ν.Ε.Κ., από τον Εξόριστο και από τα Κουρέλια...

«Μην πυροβολείτε τον πιανίστα, είναι Πολύτιμος!» 
                                                 (Μήτσος Πουλικάκος)










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου