Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

Ή βρέχει σήμερα ή δεν βρέχει



[ Ο τίτλος ψιλοάσχετος, ακολουθεί ποίημα λυρικόν πάντοτε επίκαιρον: ]






Σημειώστε, κυρίες και κύριοι:

11 19 32 6 43 49 - 1
Είναι οι τυχεροί αριθμοί του επόμενου λόττο

Εμένα ποσώς μ’ ενδιαφέρουνε τα λεφτά
Ούτε η τύχη αλλ’ ούτε κι’ ο λεγόμενος τίμιος μόχθος
Ούτε βεβαίως και το καπιταλιστιλίκι

Περήφανος είμαι αλλ’ ακατάδεκτος όχι:
Αν μου προσφέρατε τώρα ένα σάντουϊτς θα το δεχόμουν

Θέλω να ξέρετε:

Εγώ τα λουλούδια αγαπώ
Κι’ ας μην μ’ αγαπούν ίσως εκείνα
Κάποτε θα μ’ αγαπήσουν, το ξέρω...

(Τα λεφτά λεν πως μ’ αγαπούν μα δεν μ’ αγαπούν στ’ αλήθεια
ούτε εγώ τα λεφτά άλλωστε, το είπαμε...)





 

Φωτογραφίες: ο Αλμπέρτο Τζιακομέτι, ο Λουσιάν Φρόϋντ με τον Μπρένταν Μπήαν, απάνω: οι Μόντυ Πάϋθον.






Μούζικα: Can't Buy Me Love, Μπητλάκια, live.
(Καλοί, πολύ σούπερ γκρουπάκι, μ’ αρέσουν!)







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου