Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

Ερωτικές προσευχές






ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΡΩΤΙΚΗ

1.
Χρυσοκοντυλιές πάνω στην όμπρα
το φεγγαρόφωτο της γρίλιας πάνω στη γυμνή σου πλάτη
Το σπέρμα μου στ’ αριστερό σου κωλομέρι
ωσάν δάκρυ σε εικόνα θαυματουργή

Ιδωμένη από πίσω εσύ –
ίδια η Παναγιά…
κ.τ.λ. κ.τ.λ.

2.
Τα χύσια στα σεντόνια
Τ’ αστέρια στον ουρανό
Οι λέξεις στο χαρτί –
όλα την αγάπη μου τραγουδούν.





  

ΔΙΣΤΙΧΟ ΜΕ ΑΣΥΝΤΑΞΙΕΣ

Εσύ να μού σου τραγουδάς
κι’ εγώ να μουσικώνεται.


Νίκος Δεληγιάννης, Αγάπη, (δικός μας ο τίτλος)
στυλό μπικ σε χαρτόνι 50x70 εκ.


*
Αυτός είμαι: αυτός που βλέπεις
όταν κυτταζόμαστε στα μάτια
όταν είμαι μέσα σου.


Μουσικό διάλειμμα: Et Si Tu N' Existais Pas, Τζο Ντασσέν
(ωραίο βίντεο, με φωτογραφίες της Μαρίνα Βλαντύ και του Βισότσκι)






ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Ένα τσιγαράκι
μετά τη μάσα
μετά το πήδημα
μετά το ποίημα
είναι η δικιά μου προσευχή
το δικό μου Ευχαριστώ στη ζωή.









Φωτογραφίες: διάφορες... αγιογραφίες:




 


 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου