Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

Πρεβεδουρογκαγκάν



Ξάπλα ανάμεσα στα βιβλία
– χτες παρέλαβα κι’ από Πρεβέ
τα Χαρτάκια του και την Ιστορία των νεφών
με συγκινητικές αφιερώσεις αμφότερα –
νοιώθω κάπως
κάπως πώς δηλαδή
κάπως ωσάν τον Μπλαιζ
στον Υπερσιβηρικό
στο κουπέ με τα 34 κιβώτια με κοσμήματα του Πφόρτσχαϊμ
και πρόστυχα γερμανικά προϊόντα "Made In Germany"
παίζοντας με το νικελωμένο μου μπράουνινγκ
κ.τ.λ. κ.τ.λ.

– Ε, Φέντια, μου κάνει η Μαριγώ
πες μου… είμαστε πολύ μακριά από τα Εξάρχεια;




Η Μαριγώ και ο Φέντια, στον R/S της Σαλονίκης.
Γενάρης 2018.

Στην αριστερή μου τσέπα, προφανώς τα Χαρτάκια, δεν πιστεύω να είναι το Κλέφτικο, διότι το τελευταίο έχει μαύρο εξώφυλλο, όχι μπλε. Ούτε φυσικά η εκπληκτική Οδός Ρόδων, διότι μάλλον δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμη ή δεν την είχα λάβει ακόμη εν πάση περιπτώσει. Το κούφιο, το μπράουνινγκ παναπεί, το έχω στη δεξιά μου τσέπα, προφανώς






ΧΑΡΤΑΚΙΑ

(τυχαία σταχυολόγηση)



[κάποιος με διαβάζει κι εμένα
κάποιος που κρεμιέται / απ’ τις χειρολαβές]

*

θα συνεχίσουμε / γιατί αυτή είναι η δουλειά μας:
να συνεχίζουμε

*

υπό άλλες συνθήκες / το στήθος σου /θα διδασκόταν στα σχολεία

*

το θηλυκό νιαούρισμα που απόψε σε τρελαίνει

*

πάντοτε οι σταθμοί αναχωρούν
(αρκετά κράτησε το αστείο αυτό με τα τρένα)

*

όποιον και να ρωτήσω / μου απαντά πως άσκοπα ρωτάω

*

αν όντως ενδιαφέρεσαι / να μάθεις πώς περνάμε
θα σου πρότεινα
να ξανάβλεπες τον Ελαφοκυνηγό

*

ανήκουμε στο είδος αυτό των παγόβουνων / που λιώνουν σκοπίμως



Φωτό: ο Μπασιάκ αυτοπροσώπως διαβάζει Πρεβεδουράκη, τα άρτι εκδοθέντα "Χαρτάκια" του
(άρτι: 2016, εκδόσεις Πανοπτικόν)





















Κι’ άλλο ένα, τελευταίο "χαρτάκι":

εκτός απ’ τον πλάτανο / δεν εμπιστεύομαι
κανέναν χρονομέτρη.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου