Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

Εναντίον!


[ Απ’ αφορμή το θόρυβο γύρω από τον θάνατο του Μηνά Χατζησάββα, και μιας κι’ όλοι παίρνουν θέση εδώ μέσα, επιτρέψτε μου να πω κι’ εγώ: ]


Είμαι εναντίον του γάμου των ομοφυλόφιλων
Είμαι γενικώς εναντίον του γάμου και της πυρηνικής οικογένειας
Είμαι εναντίον της ατομικής ιδιοκτησίας και της κληρονομιάς
Είμαι εναντίον των τάξεων και των παπαδαριών (παντός τύπου)

Τα παιδιά, λεν οι Αφρικάνοι, για να μεγαλώσουν χρειάζεται ένα ολόκληρο χωριό –
τα δικά μου παιδιά τουλάχιστον δεν θα ήθελα να έχουν μόνο εμένα πατέρα

Είμαι υπέρ της ελευθερίας
Είμαι υπέρ της ελεύθερης συμβίωσης των ανθρώπων – σε επίπεδο ζεύγους είτε κοινότητος
Είμαι εναντίον κάθε περιορισμού αυτής της ελευθερίας

Οι δε νεκροί πρέπει να καίγονται, θάβονται, τρώγονται από όρνια ή ό,τι άλλο νομίζουν (θέλανε εν ζωή)

Επίσης:
Είμαι υπέρ του πένθους, λυπητερού είτε εύθυμου αναλόγως – αλλά πού να καταλάβετε τί εννοώ μ’ αυτό οι χαζοχαρούμενοί μου νεοφιλελεύθεροι, που ούτε το γέλιο ούτε το κλάμα ξέρετε... κλπ. κλπ.

Κι’ επίσης:
Είμαι κατά των ναρκωτικών (τηλεόραση, μπλογκς, ηρωΐνη, κ.ά. ποικίλα αποβλακωτικά κ.τ.λ.)
Υπέρ των παραισθησιογόνων (ποίηση, έρωτας, χορός, μανιτάρια...)


___


Θα επανέλθω αυριομεθαύριο γιατί πολλά ξέχασα

Περίληψη:
Είμαι εναντίον της πατριαρχίας, των τσοπάνηδων και των καπιταλιστών.





Φωτό: Φωτογραφία γάμου, ο Τέος με την Χαρά
(οι γνωστοί άγνωστοι). 






(*) Το κείμενο γράφτηκε και δημοσιεύθηκε αυθορμήτως στο facebook, σαν σήμερα, ακριβώς πριν τρία χρόνια, 3 Δεκεμβρίου 2015, γύρω στις 11 η ώρα το βράδυ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου