Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Ο ποιητής και η μοδιστρούλα


(σελίδες ημερολογίου)


Βραδάκι, στα Μελίσσια.
Στο τραπέζι, εδώ μπροστά μου, δυο άτακτες ντάνες βιβλία, χαρτιά διάφορα, ποιήματα, σημειώσεις, λογαριασμοί κλπ., ένα γατί ξαπλωμένο στα χαρτιά, με κυττάζει, η Μαριγούλα κλωστή βελόνι κάτι μπαλώνει, εγώ καπνίζω – δεν έχω κανέναν λόγο να ονειροπολώ.


***


Να γράψω ή να μη γράψω;
Αν θέλω γράφω αν θέλω δεν γράφω.  Ας μη γράψω.


***


Ζω μέσα στο ποίημα.
Ποίημα είναι η ίδια η ζωή.


***


Η ζωή είναι ένα όνειρο!
(Άμα την ζεις).


***


Δαχτυλίδια καπνού –
Ας τα ονομάσομε ποιήματα.
(Και γιατί όχι;)


***


Δεν γράφω.


***


Εκεί έξω μαθαίνω ότι κυκλοφορούν πολυάσχολοι άνθρωποι. Ας κυκλοφορούν! Τ’ απλωμένα κανιά μου ποιος τα φτάνει…


***


Έρωτας – κάποιοι τον περνάν για τέχνη! γράφει κάπου ο Μπρεχτ.
(Όχι η μοδιστρούλα μου, δεν καταλαβαίνει από τέτοια, μου τον πιάνει και χωρίς πολλά πολλά τον χώνει μέσα της και το χαίρεται…)

Κάποιοι, επίσης, περνάν για τέχνη την ποίηση!
(Είναι οι λεγόμενοι έντεχνοι!)


***


(Τώρα κοιμάμαι).







Ποίημα:


Ο Ποιητής και η μοδιστρούλα

Μια ντάνα βιβλία.
Διαβάζω τους τίτλους:
Ζακ Πρεβέρ, Κουβέντες
Ιστορίες του Ζεν
Ρεμπώ
Έλληνες τυχοδιώκτες
Ρομά, τσιγγάνοι, ταξιδευτές
Ιζαμπέλ Έμπερχαρντ, Γράμματα πάνω στην άμμο
Ζακ Μερεσίν. Το ένστικτο του θανάτου
Εντίθ Πιάφ, η φοβερή και τρομερή βιογραφία της από την Σιμόν Μπερτώ (είναι η αδελφή της από άλλη μάνα και άλλον πατέρα ή κάτι τέτοιο)
Η σκηνή της τζαζ, του Χόμπσμπομ (β΄ τόμος)
Μίμης Φωτόπουλος, Το ποτάμι της ζωής μου
Η Ανθολογία του Αποστολίδη, 1708-1959
– ουάου! 
Το σύντομο καλοκαίρι της αναρχίας
Άπαντα τα ευρισκόμενα του Σολωμού
Το ρομάντσο της πεντάρας
Μια εποχή στην Κόλαση
...

– Τί λες κουκλάρα μου, ψήνεσαι...
– Ψήθηκα, σήκω, πάμε στο ντάνσινγκ, θέλω να χορέψω!



Φωτό: η εν λόγω ντάνα, πλάϊ στην ραπτομηχανή Της.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου