Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

Χρονομηχανή


(ΑΧ, ΑΝ ΜΠΟΡΑΓΑ ΠΙΣΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ...)


Να καπνίσω ξανά στην αλάνα το πρώτο τσιγάρο μου
Να ξαναγνωρίσω τους φίλους μου 
(πολλοί έχουν στο μεταξύ πεθάνει, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο)
Να κάνω ξανά όλα όσα έκανα
τις τρέλλες...
τα λάθη...
ο,τιδήποτε μ’ έφερε ως εδώ που ’μαι τώρα
Να ξαναδιαβάσω τα βιβλία που διάβασα
(κι’ έχασα πολλά απ’ αυτά, σαν τους φίλους που λέω πιο πάνω)
Αχ, αν μπόραγα πίσω να γυρίσω το χρόνο
Να πά ν’ αγοράσω ξανά τους Αναρχικούς του Τζέημς Τζολ
(είχε κάνει μια ανάρτηση στο facebook ο Κεντρωτής και συγκινήθηκα ρε σεις)
Να τρέξω στο δωμάτιό μου και να στρωθώ ξανά στη μελέτη
Πρέπει να ’μουν τότε 14, 15 χρονών, μόλις που ’χα σκάσει απ’ τ’ αυγό μου
που λένε, ναι
Ποιητής και καλά! Και βρήκα στην αναρχία την μούσα μου!




            



1 σχόλιο:

  1. Θεόδωρε το είχα διαβάσει το 74 και μετά πάλι 97 να είσαι καλά που μου το θύμησες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή