Σάββατο 25 Αυγούστου 2018

Μπασιάκ εναντίον Μπασιάκ


- 1 -


Άγρια σημειολογική αναμέτρηση, καθώς παρατηρούμε τις φωτογραφίες του ποιητή Μπασιάκου και του υπουργού.


Υπουργός: Οικογένεια (κορνίζα)
Ποιητής: Μπομπ Ντύλαν αφισσάκι

Υπουργός: ηλεκτρονικός υπολογιστής
Ποιητής: γραφομηχανή

Υπουργός: νομική βιβλιοθήκη
Ποιητής: μπάντα στον τοίχο, υφαντό

Υπουργός: ρολόϊ στο χέρι
Ποιητής: τσιγάρο στο αφτί.



- 2 -


Στην ηλικία μας, και με το συμπάθιο, άλλοι πια ήδη έχουν κάνει την προκοπή τους, και περιουσία έκαναν κι’ όνομα έκαναν και μπράβο τους και ξαναμπράβο τους. Αυτοί είναι τώρα στα πράγματα. Αυτοί κυβερνάνε. Ίσως, αν και δεν είμαι απόλυτα βέβαιος γι’ αυτό, έχουν και γκόμενες ωραιότερες απ’ το κρικρί την δικιά μου.
Εγώ στα κόλπα δεν μπήκα.
Δεν καταδέχομαι.
Να λείπει το βύσσινο.
Την μπανανόφλουδα της επιτυχίας, είπα, δεν τη πατάω εγώ.
Και τίποτε πιο αναληθές απ’ το πως τάχα φθονώ τους επιτυχημένους εν Χριστώ συνομηλίκους μας.
Έχω τούτ’ το δωμάτιο, ντιβάνι, το κρικρί στο ντιβάνι, το γραφειάκι μου για να γράφω και καλά είμαι έτσι· δεν χρειάζομαι πιότερα.
Στον τοίχο, η σεπτή υπομειδιάζουσα φωτογραφία του Μπομπ Ντύλαν θαρρείς με φτύνει – να μη με ματιάσει...

Σ η μ ε ι ω τ έ ο ν :  Χτες βρήκα στο δρόμο μια δεκάρα παλιά με τρύπα του Βασιλείου της Ελλάδος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου